شرکت تکنوصنعت

ساخت وبلاگ

اطلاعاتی در مورد موتور گیربکس اس ای دبلیو

در صورت درخواست ، موتور گیربکس اس ای دبلیو می توانند به صورت یکپارچه در سایت و نمایندگی هاعرضه می شوند. موتور گیربکس اس ای دبلیو یک موتور الکترومغناطیسی DC است که به صورت الکتریکی رها شده و با نیروی فنر اعمال می شود. ترمز در موتور گیربکس اس ای دبلیو در صورت خرابی برق اعمال می شود.

این الزامات اساسی در مورد موتور گیربکس اس ای دبلیو ایمنی را برآورده می کند. در صورت مجهز بودن به ترمز دستی ، ترمز نیز می تواند به صورت مکانیکی آزاد شود. برای این منظور،موتور گیربکس اس ای دبلیو با یک اهرم دستی با تنظیم مجدد اتوماتیک یا یک تنظیم شده تأمین می شود. موتور گیربکس اس ای دبلیو که در فضای سیم کشی موتور یا کابینت کنترل نصب می شود ، کنترل می شود.  

از مزایای موتور گیربکس اس ای دبلیو  می توان به موارد زیاادی اشاره کرد. اما در اینجا به علت وقت کم نمی توانیم همه را بیان کنیم. اما به تعدادی از مزایای فوق العاده موتور گیربکس اس ای دبلیو  اشاره می کنیم. قابلیت اطمینان بالا ، حجم کم و ساخت آسان از اصلی ترین مشخصات موتور گیربکس اس ای دبلیو است. به عنوان یکی از مهمترین مزیت ها ، موتور گیربکس اس ای دبلیو ما را می توان به راحتی با موتورهای برقی و هیدرولیکی ، گیربکس های کرم (سری CHM) و شفت های ورودی مونتاژ کرد.علاوه بر این ، آنها را می توان با فلنج های خروجی یا شفت های مختلف مونتاژ کرد ، تمام این خصوصیات موتور گیربکس اس ای دبلیو را برای چندین کاربرد صنعتی مناسب می کند.  

این نوع موتور گیربکس اس ای دبلیو در بسیاری از زمینه ها مورد استفاده قرار می گیرد که در آن لازم است وزنه های قابل توجهی از جمله خطوط تولید خودکار برای ماشین آلات فلزی ، بسته بندی ، چاپ ، منسوجات ، پلاستیک ، مواد غذایی ، انرژی تجدید پذیر و غیره استفاده شود.

مشخصات موتور گیربکس اس ای دبلیو :

- مدولار بودن

- سفارشی سازی

- مورد چدن با استحکام بالا

- چرخ دنده های کرم سخت شده و زمینی

روغن کاری طولانی

مجموعه ای از قلاب های موتور گیربکس اس ای دبلیو که برای زنجیره های ساخته شده توسط Chiaravalli طراحی شده اند ، یک راه حل همه جانبه برای نیازهای صنعت در بخش انتقال مکانیکی انعطاف پذیر ارائه می دهد و نتیجه یک فرایند تولیدی است که برای دستیابی به بالاترین از نظر فنی و کیفیتی طراحی شده است.   

برنامه فروش موتور گیربکس اس ای دبلیو با کیفیت بالای ما با زنجیر غلتک های تک و چندگانه به پایان رسیده است و زنجیرهای مخصوص مناسب برای هر کاربرد صنعتی و موتور گیربکس اس ای دبلیو همچنین قادر به تولید عملیات مناسب برای زنجیره ها در یک اعدام خاص است که به منظور ترسیم هر یک از مواد و با سختی القایی و مورد تولید می شود. موتور گیربکس اس ای دبلیو در مدل ها و اندازه های متنوعی وجود دارند.

شرکت تکنوصنعت...
ما را در سایت شرکت تکنوصنعت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Tecno tecno-sanat بازدید : 281 تاريخ : شنبه 14 دی 1398 ساعت: 18:52

الکتروگیربکس اس ای دبلیو چیست؟

الکتروگیربکس اس ای دبلیو الکترو موتوری است که به گیربکس sew متصل می شود.

یک الکتروگیربکس اس ای دبلیو که کاملاً استاندارد است موتور الکتریکی (استانداردهای IEC) را برآورده می کند ، اخیراً وارد آفریقای جنوبی شد.

مشتریان شرکت sew هنوز هم این شرکت را به عنوان متخصص در تولید الکتروگیربکس اس ای دبلیو  می بینند، که اغلب گیربکس ها  را برای استفاده با موتورهای الکتریکی IEC از سایر OEM ها مشخص می کند. این شرکت طیف جدیدی از الکتروگیربکس اس ای دبلیو با راندمان برتر را دارد که مطابق با استانداردهای جهانی IEC ساخته شده اند  و این باعث می شود آنها قابل تعویض با هر موتور الکتریکی دیگری باشند که بر روی این پلت فرم جهانی ساخته شده است.

الکتروگیربکس اس ای دبلیو یک موتور الکتریکی مستقل است که نسبتاً جدید برای محدوده SEW-EURODRIVE است. "اما فناوری مورد استفاده همان روشی است که در محدوده موتور دنده IE3 با راندمان برتر درج شده است. بنابراین فن آوری الکتروگیربکس اس ای دبلیو بسیار جدید است. "

 

استانداردسازی الکتروگیربکس اس ای دبلیو و راندمانهای مرتبط با آنها در ایالات متحده و انجمن ملی تولیدکنندگان برق آن (NEMA) آغاز شد که هنوز استاندارد غالب در ایالات متحده آمریکا است. NEMA در سال 1926 به منظور ایجاد مصرف کنندگان از بین طیف وسیعی از محصولات الکتریکی ایمن ، مؤثر و سازگار ، تأسیس شد.

اما اخیراً ، بازده به نیروی محرکه نوآوری تبدیل شده است و NEMA برای اولین بار الکتروگیربکس اس ای دبلیو با انرژی کارآمد را قهرمان کرد.

طراحی موتور NEMA از موتورهای مدرن اروپایی بزرگتر و سنگین تر است ، هرچند ، بنابراین استاندارد الکتروگیربکس اس ای دبلیو  (بین المللی الکتروتکنیک) به سرعت گزینه دیگری را در خارج از آمریکا تصاحب می کند. الکتروگیربکس اس ای دبلیو و کنترل های تأیید شده توسط IEC تمایل دارند که ارزان تر ، جمع و جور تر ، ذاتاً ایمن باشند و خیلی سریعتر نسبت به اضافه بارها واکنش نشان می دهند.

"بنابراین استاندارد الکتروگیربکس اس ای دبلیو بیشتر به بازارهای بین المللی توجه می کند ، در حالی که NEMA ، گرچه در جاهای دیگر موجود است ، اما بیشتر در ایالات متحده اعمال می شود."

بنابراین الکتروگیربکس اس ای دبلیو چیست؟ به طور کلی ، هر الکتروگیربکس اس ای دبلیو که مطابق استاندارد IEC طراحی شده است با مجموعه ای از کدها همراه است که ابعاد مکانیکی (اندازه های فریم 63 تا 315) ، درجه بندی قدرت (0.37 تا 375 کیلو وات) ، راندمان (راندمان بالا: IE2) را مشخص می کند.

"بنابراین اگر مشتری از الکتروگیربکس اس ای دبلیو با اندازه فریم 225 استفاده کند ، هر مارک دیگری از موتور با اندازه فریم یکسان ، امتیاز قدرت و همان مجموعه مرتبط با کدهای IEC دقیقاً همان کار را انجام داده و همان اثر را دارد. با انتخاب الکتروگیربکس اس ای دبلیو استاندارد ، به کاربران اطمینان داده می شود كه موتورهای جایگزینی یكسان به راحتی در دسترس بوده و به سرعت قابل تعویض هستند.

این باعث می شود الکتروگیربکس اس ای دبلیو جهانی باشد که می تواند در هر قطار درایو مبتنی بر IEC با هر گیربکس SEW گنجانده شود. اکنون شما می توانید از الکتروگیربکس اس ای دبلیو با اطمینان استفاده کنید.

شرکت تکنوصنعت...
ما را در سایت شرکت تکنوصنعت دنبال می کنید

برچسب : الکتروگیربکس اس ای دبلیو, نویسنده : Tecno tecno-sanat بازدید : 253 تاريخ : شنبه 23 آذر 1398 ساعت: 12:57

تاریخچه الکتروگیربکس اس ای دبلیو

SEW Eurodrive به عنوان یک رهبر جهانی در فن آوری درایو و پیشگام در اتوماسیون مبتنی بر درایو ، شهرت خود را برای حل سریع سخت ترین چالش های انتقال نیرو و کنترل حرکت برقرار کرده است. الکتروگیربکس اس ای دبلیو در سال 1931 معرفی شد. در 80 سال از آن زمان ، بهترین تکنولوژی درایو را به مشتریان خود عرضه کرده. این تعهد به تاریخ نوآوری ها منجر شده است - اولین دنده موتور متغیر با سرعت متغیر ، توسعه اولیه درایوهای الکترونیکی ، برخی از اولین تلاش های موفق برای عدم تمرکز کنترل و اولین موتور با روتور های مس کارآمد با انرژی.

برای 80 سال SEW-Eurodrive رهبر در انتقال نیرو و کنترل موتور بوده است. رهبری SEW-Eurodrive در درایوهای چرخ دنده در نوآوری و توسعه محصول جدید از سال 1931 نشان داده شده است. این شرکت اولین الکتروگیربکس اس ای دبلیو سرعت متغیر را توسعه داد ، در لبه برش درایوهای الکترونیکی بود ، اولین موتورهای با انرژی کارآمد را با روتورهای مسی معرفی و توسعه داد.

این که آیا شما به دنبال یک الکتروگیربکس اس ای دبلیو جایگزین ، نصب برنامه جدید نیرو هستید یا نیاز به تعمیر و سرویس یک گیرنده موتور الکتروگیربکس اس ای دبلیو موجود دارید ، با شرکت تکنوصنعت تماس بگیرید و ما با شما همکاری خواهیم کرد تا از دریافت محصول مناسب و خدمات مشتری برجسته برای SEW اطمینان حاصل کنید.

الکتروگیربکس اس ای دبلیو چیست؟

نقش اصلی در الکتروگیربکس اس ای دبلیو توسط واحد دنده و مراحل واحد دنده آن ، جفت چرخ دنده ها انجام می شود. این ویژگی ها نیروی موتور را از انتهای ورودی به انتهای خروجی منتقل می کند. بنابراین واحد دنده به عنوان مبدل سرعت و گشتاور در الکتروگیربکس اس ای دبلیو عمل می کند.

در بیشتر موارد کاربرد الکتروگیربکس اس ای دبلیو ، واحد دنده سرعت چرخش موتور را کند می کند در حالی که در همان زمان انتقال گشتاور قابل توجهی بالاتر از موتور الکتریکی به تنهایی می تواند فراهم کند. با توجه به این نکته ، طراحی واحد دنده تعیین می کند که آیا یک دنده دستی برای بارهای سبک ، متوسط ​​یا سنگین و برای ساعات کوتاه یا طولانی با قدرت استفاده می شود یا خیر.

متغیر مهم دیگر اندازه گیری شده برای الکتروگیربکس اس ای دبلیو حداکثر گشتاور در سمت خروجی است. این گشتاور در نیوتون متر (Nm) مشخص شده است و اندازه گیری نیروی الکتروگیربکس اس ای دبلیو و بار است که می تواند با آن نیرو حرکت کند.

چه نوع جعبه دنده دستی در الکتروگیربکس موجود است؟

عامل اصلی در تعیین نوع الکتروگیربکس اس ای دبلیو جهت حرکت نیروی دنده واحد است. در این زمینه سه طرح اساسی مختلف وجود دارد: واحدهای چرخ دنده ای شفت موازی ، واحدهای دنده زاویه ای راست و واحدهای چرخ دنده سیاره ای.

الکتروگیربکس اس ای دبلیو به زیر تقسیم می شوند:

الکتروگیربکس اس ای دبلیو استاندارد ، الکتروگیربکس اس ای دبلیو سرو ، الکتروگیربکس اس ای دبلیو با سرعت متغیر ، الکتروگیربکس اس ای دبلیو فولادی ضد زنگ و الکتروگیربکس اس ای دبلیو ضد انفجار.

شرکت تکنوصنعت...
ما را در سایت شرکت تکنوصنعت دنبال می کنید

برچسب : تاریخچه الکتروگیربکس اس ای دبلیو , الکتروگیربکس اس ای دبلیو , نویسنده : Tecno tecno-sanat بازدید : 275 تاريخ : دوشنبه 8 مهر 1398 ساعت: 19:17